- ASSÅ VÄRSTA SKRATTDAGEN xD ! -

HEEEEEJ !!!!!! :D Idag skulle jag hem till min lilla älsklings prinsessa men så blev det icke ! Henne dagis var stängt så efter studiebesöket skulle jag hem t henne så syrran kunde dra ivåg t jobbet .. men morgonen börja me illamående och huvudvärk ! Jag skippa första lektionen xD .. men thess övertalade mej att komma för hon sa att vi skulle ha studiebesök vilken jag glömt. jag vaknade så jag skulle hinna till lektion nr 2 (svenska) men iaf efter 45 minuters väntan eller man kan säga en timme från att jag stod vid bussen tills jag var i klassrummet så såg vi klart på filmen på svenskan. en frutansvärt men bra film den heter pojken i randig pyjamas , se den men var berädda på mkt tårar :'/ ...aja iaf efter filmen gick jag och thess som dog av garv för våran lärare var skit rolig xD vi DOOOG sen var jag väldigt hyper av ngn anledning :P hahahahah asså våran lärare baah skitsöligt " jaag koll a a ade påå booo nuuus metrial" och pekade där på tv samtidigt xD det såg verkligen kul ut och sen sa när hon fråga saker om filmen så baah "jag kanske missade det var ju ute med micke ett tag" ASSÅ jag kunde inte hålla mej men gjorde det ändå så kolla jag på thess och tänkte jag väntar lite me att skratta... sen när vi gick till matsalen så skratta vi som fan xD HAHAHAHAHA skojja baah skrattasomfan xD fast det gjorde vi ju :D och sen thess bah skojja hela tiden jag baah "baah skojjaheladagen skojja" så höll vi på sådär och flumma som fan.. sen när vi skulle äta lunch så var det köttbullar typ andra gången på tvåveckor ?!? och thess baah "rester från förra veckan typ" haha du e roligdufjanto skojja nej men iaf.. sen gick vi ut och det var tvärstopp och snö överallt vi baah hur ska vi gå nu . Sen jag bah jag e pissnödig thess bah jag me .. så gick vi in igen och vi typ garvade lite innan för vi såg en speciell person som gick in där i toarummet ni vet damernas hahahah baah damernas skitdum xD iaf så gick vi in där och jag öppna två dörrar till ingången till skolan samtidigt och det gjorde att thess dog ännu mer xD hahah :D .. sen pisadde vi och gick till tåg jaaa vi gick :D vi såg att det fanns ejtvärsoppadeavsnö  vägar :D . sen fick vi stå och vänta på tåget som skulle gå 45 till 40 timmen efter ?!? 01 tåget var iställt. Iaf sen så kom vi till slut till sthlm centralen ! Och då mötte vi upp OP SM och resten av våran klass :) Men ingen jävlafuckingbuss kom! Den kom när våran lärare berättat att vi skulle ge upp xD . Sen tog vi tåget till VH gick av vid Handen och såg att våran buss var inställd :S vafan -.- vi  tog 29:an gick av vid skytten och därifrån till t-trädet (t-trädet är en hemlig grej mellan mej och thess) haha vaah skithemlig xD aah iaf där sa vi haddi som vi alltid säger när vi säger hejdå xD iaf vi garva hur mkt som helst på vägen hem :D


DU FÅR MEJ ATT MÅ SÅ JÄVLA BRA :D :D <3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0