- Heemmaa :) -

Heej :D Nu e jag hemma igen :) Igår när jag och Erik åkt från Thesso så var maten nästan precis klar :) Jag och mamma åt fast flrst dushcade jag :) Innan maten ringde jag nettan oxå och vi betsämde att jag skulle sova där :) Juuuste jag erik och thesso såg på massa bert och sune igår oxå :D och på wind chill :/ den e skit bra men skit lässkig :O Iaf fredags så flummade jag och thess först med Stephan :') kul som fan :) sen möte vi erik i brandbergen och hade musikkalas på min hall hos mami :D Sen bääär dt av hem t thess för övernattning och grejjer :D vi hade skit kul förutom att Thesso brände mej :'( SKOJJABAH GRÅTER xD .. Nej men det gjorde ont.. haha iaf när vi ätit pannkakor såg vi 3 filmer och sov.. :) Igår när jag var på väg till nettan hyrde jag 2 filmer The mist och sommaren med göran :D och köpte choklad och chips oxå =D gott :D Vi såg iaf på the mist med nettans mamma igår den var skit äcklig men rätt bra :) Sen gick vi och la oss :P .. Vi vakna vid halv 10 för att paxa tv 10:10 och se på summerland där Jesse McCartney är en av dom storarollerna men Zac Efron e oxå me :) .. Nu ska jag äta med brorsan och mami :) Sen får vi se vad som händer :)


Summerland rekommenderar er att se den :) går på 5:an 10:10 på söndagar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0