-Det gör ont , fruktansvärt ont-

Hej! Kan inte förklara känslan jag knr just nu ,
jag gråter och gråter. Kan inte le , kan inte skratta .
Vet inte om jag pallar mej utan dig, du vet vem du är .
Även om du inte läser det hära så vet du hur ont jag har 
Och om du vet vrf gör du sähär mot mej? Vrf?
Jag kan inte fatta att du lämnade mej kvar i stormen,
stormen som sakta ta mig bort från jorden. En dag kanske
jag vakar över dig istället för kämpar.
Vrf måste jag får den här känslan. Att bli krosad
är det värsta jag varit med om. Allt är mitt fel :'(
Jag älskar dig , men det gör så ont :'(


Du var allt för mig, 31/5-15/9-2009
tiden då du gjorde mej lycklig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0