- caaasper -

SHUUUUE :) WAAAZZZZUUUP ?!? :D
Sitter hemma hos pappi och väntar på mammi tsm med casper :) Idag efter skolan fortsatte och och Thessfjanten ner til mej för en lite promenix tsm me Casper älskliiiiing :) .. Jag gjorde även varm oboy som jag drack ute :) Nu ska jag nog ta och ringa mamsen sen ska vi handa och grejjer :) .. Fick  veta idag att varje google sökning tar lika mkt enerigi eller iaf att det var lika dåligt som att köra bil en mil :/ usch :( .. Snackade lite me Rabab habibi §§ och det gjorde mej glad.. vad hon sa är mellan henne och mig , men ska nog be henne berätta hela grejjen sen.. ska skicka sms t henne snart :) hon e sjuk oxå stackarn :( krya på dejj hayati §§ .. Hayati/habibi=älskling på arabiska för er som inte visste.. och Rabab e ju arab , asså sååe sweeetie , hon förstår verkligen ! Biig loove to you gmn :))) .. tänkte fortsätta med plugget redan ikväll , vill bara bli klaaaar ! Hoppas ni får en bra freeedagsmys dag eller vad man ska säga :)


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0