- ARG -

Asså ibland blir jag så jävla irriterad. När och jag Thesso gick hem fick jag massa sms, jag höll på att börja as bla för det gjorde så JÄ*LAAAAA ont i handen.. men jag fick damp på en person ! H*n sa att h*n visste allt om en person ! H*n vägrade säga vem h*n fick dne fucking jä*la faktan ifrån ! H*n hade lovat att inte säga vem... jag frågade vad h*n fått reda på och h*n sa EN GREEJ och jag visste redan det. Men jag vet så mkt mer än det... !!! Jag blir så jä*la arg på sånt.. Asså ta reda på fkg sanningen innan du talar om för MIG att du vet dittan och dattan :@ ... Asså fuck you !!!!!!!!!! Och duuu säger en greeeej ! Säg fkg allt istället är svårt eller ?? Jag vet mer än deej fatta det !SÅ du har jag skällt ut h*n som sa saker om en viss person !!!!!!!!!!!!! För får man veta saker om nån av någon annan behöver det inte alls vara sant ! Dessutom om den saken h*n sa till mig vet jag mkt mer än vad h*n vet om! Eller jag vet snart iaf.. ! Asså jag blir fkg laaaaack  (fkg=fucking)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0