- Amelie , habibi §§§ -

hej, sorry för dålig utdatering.. i helgen hade vi chillfest hemma hos pappa , kusiner kompisar och sånt kom över :D det var jätte dåligt :) bilder finns på FB :)
Holger , kusin §§ är fortfarande här med han och bror åker till Gbg idag :( .. 
Men i måndags blev det bowling med tjejerna , tipi och nettan och grabbarna , holger och adam :) §§
Det var as kul :D Tipi var fotograf , hon bangade och ville inte spela :P .. 
Igår var jag med Amelie , älskling §§ :) Shiiet hon är få fin min lill habibi :) vi kollade på Pippi och lagade mat och sånt :) §§
Idag skulle jag först vara hemma idag , jag gick upp först 9 då jag hade piggnat till.. egentligen skulle jag upp typ halv 7 men pallade fan inte ... :O 
Men jag kom till skolan iaf typ 10 , knr mej faktiskt duktig (a) .. Snart ska jag iväg till min habibi :D §§ !
Ska hämta hemma först på dagis och sen ska vi hem och mysa gaaalet :D typ vet inte vad vi gör men ngt skojj ! Vill träffa Aleks sis , men tror inte d blir så :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0