- 3 födelsedagsbarn på 2 dagar :D -

Hej :D Glömde skriva att i tisdags fyllde min syster Cecilia 30 år :D grattis till dej syrran , biig love to you :) :-*
Igår var jag me min lilla habibi :D vi hade jätte mysigt ! När hon ätit upp sin mat gjorde jag världens godaste milkshake bestoende av 2 bananer, 1 apelsin och lite mjölk ... ni borde testa :D Amelie älskling tyckte det var jätte gott :D  Idag så hade vi idrotts teori , sen svenska och efter det idott .. och till slut hat ämnet psykologi ... e trött på skolan nuu assåe :( Ett stort grattis t mina tvilling kusiner Einar och Holger oxå :D på 18 årsdagen :D :-*
Nu tänkte jag fortsätta kolla på sex and the city , låna av melinda sis hela boxen eller det var sesong 1-3 tror jag :)




Saknaareeey hemana :( §§§ te amo mi chilenare :) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0