Dag 01 - Presentera dig

Ja , jag är 19 år gammal. Jag heter Amanda och bor i Vendelsö med min mamma. Jag har ganska mycket humörsvängningar men försöker vara så posetiv jag kan. Jag pluggar heltid på centrumvux på riksäpplet, vilket är betydligt mycket svårare än jag trodde, p.g.a. att det är snabbare tempo tyvärr . Jag älskar att lyssna på musik , speciellt Jonas Brothers, Miley Cyrus, Demi Lovato, Eminem, o.s.v.
Jag älskar också djur, specillt hästar eftersom att jag ridigt sammanlagt halva mitt liv, varit på två riderläger, gått på två olika ridskolor. Jag var väl c:a 2 år när jag satt på en häst första gången.
Jag älskar att umgås med mina vänner, men har mycket svårt att släppa in en ny människa i mitt liv. Tycker det är grymt svårt att lita på folk, speciellt när man blev total lurad av en person, som jag trodde var min vän.
Jag har en systerdotter som jag älskar mest i hela univversum, har spenderat mycket tid under hennes 3,5 år här på jorden. Det var väl allt jag hade att säga about myself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0