tillbaka =)

Tjaa !!! Haft en liten blogg paus nu i 2veckor och 2dagar :O Men det har hänt en massa , som jag inte tänker gå in på nu men kan berätta lite kort bara. Dels så var jag och Ami och bada då för två veckor sen, när jag passade henne. Vi hade jätte roligt. Har tagit bilder och filmat, kommer lägga upp det inom kort =) . Sen så blev det massa knas iaf =/ . På onsdagen (för två veckor sedan) så skulle Ami, Melinda och Mario bo hos mej och mamma , så jag åkte me dom hem till Vendelsö. =) Och dom har bott här tills nu och ska bo här tills 15/8. Men sen åker dom :'( kommer bli cook ledsen =( Men iaf orkar inte berätta om varje dag liksom ... har träffat lillasyster , sen igår var jag i ung08 me Sandra och Samira från alby.. Träffa på mitt ex , Daniel och patrik oxå sen madde (från alby) .. Och sen alexandra och hennes kompis. Nu ska jag snart lägga Ami för hon ska vila lite sen blir att träffa tipi och så kanske Nettan =)
hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0