Solbacken :D

Hello alla ! =) Sitter och väntar på min bror och mamma, vi ska hämta mormor och casper älskling och sedan åka till landet MYS. Fast känns kontigt utan en viss person :/ . Får upp masssa minnen från landet men ändå fina minnen och är glad över dom. Men ska iallafall basta (älta finskt blod) har jag såklart haha :D Imorgon blir det att äta kräftor och då kommer även Jonas (mammas kille) och hans döttrar och även typ hans ena dotters kille :D . SKa bli gott för det blev inga kräftor förra året varken me mamma eller pappa :/ . Men kanske kanske skriver något varje dag kommer kanske ha internet men kommer nog inte vara inne länge på datorn då. 
Shiit saknar min älskling Amelie :( hon är ju i Brasilien och marken Mario eller Melinda har loggat in på skype ännu :( Saknar oxå lillasyster Aleks och några andra .. men vad ska man göra ? :/
Hoppas vi kan åka förbi muskö kyrka där min älskade mormor ligger begravd , iaf kanske på söndag när vi åker hem.. får väl se men hoppas iaf på det.  Ha en bra helg nu allihoppa och kommentera gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0