jag vill skriva meeer

Jag har inte många läsare nu och jag vet varför.. det känns trist asso.. men jag ska försöka börja skriva mkt mer. På riktigt så jag hoppas att ni som läser min blogg tipsar andra eller vad som helst. Men jag skulle vilja ha tips på vad jag ska skriva om. Fråga mig något eller ge mig bara inpration om vad jag ska skriva om.. skulle verkligen vara jätte snällt. Igonera min diesgn för det ska fixas men det kommer nog ta lite tid p.g.a jag inte kan fixa den diesgn jag vill ha tyvärr. Men finns det någon seriös som kan hjälpa mig vore det jätte snällt :) . Sist jag skriv var ju några dagar sen, vet inte vad jag ska skriva riktigt.. Jag läser engelska steg 2 tre dagar i veckan och ska försöka fixa ett extra jobb typ barnvakt. =) Behöver lite extra pengar för att kunna åka till lite olika länder som är min stora dröm. Brasilien i feb/mars typ och senare USA! Brasilien ska jag till för att min älskade storasyster, min underbara svärbror (svåger som det egentligen heter) och min sötnos Amelie (systerdotter) GAAASH vad jag saknar er :(
I fredags så jaa vad gjorde jag ?!? Jag minns inte :o träffa tvillingarna lite tror jag iaf :o
i lördags var ja me tvillingarna igeeeen vi va ute i regnet fast vi stod under ett tak :) dom kom till mej senare på kvällen också sen prata jag me lillasyster i typ 4 timmar :DDD 
Iaf i måndags var jag på engelskan , det var roligt .. måste plugga lite snart och städa SUCK. Sedan såg jag på fångarna på fortet =)
I tisdags träffa jag älskade lillasyster Aleks och lilla sötnosen Tila (den ena av hennes å cribbahs hundar jag inte träffat) Så söööt , som hubert i storlek (hubert är en chiuaha (stavning!!!) Sen drog hon till alby och jag till Haninge för att se REbound i fångarna på fortet tyvärr SÖG let´s dance i slutet men tyvärr fick dom 5 nycklar förre, blev skiiit sur -.-
Igåår så var jag ute och sprang en halvtimme sen möte jag mamma på ica.. innan jag möte henne så var jag ute och joggade en halvtimme :) Jag var ledig igår så det var nice :)
Nej nu ska jag skicka ett mejl och extra jobb och fortsätta snacka me den där söta lilla muppen :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0