saknaareey så mkt att det gör ont

jag saknar dig så jävla mkt ! Jag saknar stunderna
då du fick mig att le och må bra! Jag saknar när jag vaknade
på morgonen och du låg brevid , världens finaste kille !
Jag saknar stunderna vi hade tsm bara du och jag bby!
Jag saknar dina söta sms och din fina röst som fick mig att rysa.
Jag saknar tiden då du höll om mig och gjorde mig trygg.
Allt det saknar jag sjukt mkt ! snälla kom tillbaka ! jag behöver dig här
Jag behöver din kärlek, din trygghet och din närhet.
Jag älskar dig fortfarande och kommer alltid göra det.
Jag saknar din värme dina läppar dina kramar din hand i min.
Jag saknar dina ord , hela hela dig. Folk tror att man bara kan släppa sånt,
men det går inte efter alla försök. Jag önskar bara
jag kunde vakna från mardrömmen igen. I mitt hjärta är du
fast och jag är den som vill göra dig lycklig. Dela hela
min värld me dig, du svek mig och vände ryggen till..
Snälla ge mig en chans till , det är mitt fel att det blev
såhär.. förlåt för att jag beter mig som jag gör nu
men du betyder fortfarande sjukt mkt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0