hatar torsdagar, kvällen blev destuu bättre :-D

TJAA!!! Igår hade vi först typ hälsopadagigik, sen svenska sen idrott och till sist psyologi. Som sagt så sov jag hos min lille pluttis älskling igår. Jag och Hanna var barnvakt i onsdags juue :-D Det var fett kul! :-) . Vi gjorde köttfärssås till middag med pasta och tomat/adovokado sallad :-D ! efter middag kollade vi på hitta nemo sen följde jag och bebis med Hannisen till tåget i skanstull :-) . Efter det så gick jag och bebis hem :-) Hon fick gå och lägga sig dirket för kl var typ 8.. Jag kollade lite på tv och sånt. ! Sen gick jag och la mig efter att ha snackat lite me hanna i telen :-D ! Igår så hade jag som sagt 4 lektioner som jag redan sagt.. HATAR psykologi :@ de andra var okej.. men sen gick jag och thesso hem fast efetr gumpan så gifte vi oss :-D :-D SÅ nu e thesssooow min fru (på skoj alltså) Efter psykologin som bestod av typ närvaro så gick vi hem och bestämde kanske att vi skulle ses senare :-) ..Jag kom hem och vilade lite.. lagade mat åt mej och broder Adam.. sen typ liv 10 så kom min fru och svärbror tobbe :-D ! Snart ska jag bli hämtad av pappasen och sen ska han typ köra in mej så jag kn möta upp hanna, matilda och mats :-) . Skriver nog ett inlägg om dagen i Norrland .. annars skriver jag i ett block och lägger upp det när jag kommer hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0