fkn äckel måndag , 3 prov :@

Shululul ! Ska snart smonka mig sen dra till fkn bussen. Idag är det 3 fkn muntliga prov... psykologi fkn non jävla ideal greejj sen så svenska nationella ... sen typ fritidens betydelse fattar nada ! Asso jag kan typ svenskan och fritidens betydelse men fkn äckel helvetes psykologi kan jag ffs inte ett skit av ! Helvetes jä-la lärare asso !!!!!!! nu ska jag snart dra så jag kan träffa thesooow som får mig på gott humör.. btw igår snackade jag me min kära vän Alexandra i telen :-) det är skönt att hon lyssnar och förstår , och e jä-ligt glad att jag fann denna underbara tjej asso


Imorgon blir det att umgås med MI CORAZON , min ängel mitt allt <3
älskaaareey mest habibi :-) Tia'a lilla sockertopp

tia- moster på spanska :-)
habibi- älskling på arabiska :-)
mi corazon- mitt hjärta på spanska :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0