Amelie, du är mitt allt <3

tjaaabalalabalu :-) Igår kom jag hem från Tipilippan och nettan vid 10 eller ah jag gick därofrån 10 sen kom jag hem.. Jag satte lite vid datorn och så ringde Alexandra :-) Vi prata i typ över en timme :-) Sen så fick jag oxå smsa om att vi brjade kl 1 idag fett nice. Så idag gick jag upp vid halv 11 sen tog jag bussen 11:55 och mötte thessouw vid klockarleden :-D Vi gick till hemvisten och mötte erik sen jennifer och shesa i våran klass :-) Sen när vi gick till bussen var resten av klassen där eller aah det var mickis, lukas och niklas , plus att cecilia kom senare.. inte spec många , tråkigt assoe. Menmen vi kom till buddistemplet vid sågen i vendelsö , där har jag och thessouw varit förut men iaf , vi kom ditt och så ställde vi massa frågor och sånt till munken som var våran guaid och sånt.. Sen typ vid halv 3 var det klart :-) vi gick till bussen och jag tog 807 för jag skulle till min lilla älskling :-D Så jag gick om hämtade henne på dagis och så berätta jag att jag hade köpt glass och hade dels efterskiott present (påskpresent) och dessutom har Amelie namnsdag idag och som tur var hade 2 presenter till :-D Så aah vi gick iaf till parken och så lekte ami en massa , mest så åkte hon ruchkana :-) Sen så ringde jag oxå Aleks min kattiga lillasyster haha :-D Sen typ halv 5 eller not så gick vi hem till Ami och jag fixade ris med kyckling som jag värmde på. Och så kom MArio hem haha :) lite oförbredd på det menmen :-P  Sen tog jag 20:10 bussen (809) från gullmars och hem :-) Har inte mkt mer och säga xD
bilder nedanför är några av dom jag tog idag :-D Mario är äkta barca fans så aah Amelie har barca kläder på sig haha :-D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0