16/4-2010

Shulululululululul....! Vet inte vad jag ska skriva riktigt, just nu saknar jag en viss person väldigt mkt! Asso jag vet inte vad jag ska göra för att personen ska förstå. Jag har försökt med ALLT! Men det är ngt fel som jag gör antar jag.. Vet inte hur länge till jag orkar att det är såhär... snart flyttar pappa från haninge och det gör bara saker VÄRRE. Ni kanske tror jag e fett deppi men så är det inte direkt.. jag e bara sjukt sårad.. jag tror på att tiden läker såren för det har gått år sen visa saker och såren läker inte. Det blöder och blöder mer och mer..aja tänker inte ta upp mer om mitt privatliv.. för det vill jag inte.


Saknareey sjukt mkt casper. har inte träffat dig på ett tag nu :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0