100416

Halloooj :-) Gick upp vid kvart över 8 , fixade lite bröd til fåglarna som jag slängde ut från ballkongen (a). Har inte gjort så mkt mer, ska snart fixa iordning meej och bege mig till bussen till torvalla för att möta Thessi :-) ! Vi har historia och induviduella , men vi slutar ändå typ halv 4 (?) Dubbel lektion.. det suger :-( . Och på induviduella ska vi ha typ läxförhör! Sen på måndg är det TVÅ redovisningar , jag ORKAR inte :-( ! Får gå som det går... för snart kolappsar min hjärna helt assoe..Igår dog min syster Aleks kanin Mimmi oxå :-( R.I.P , vi vet att Mimmi är en Ängel nu iaf :-) Kommer sakna henne groft..Har inte träffat Mimmi eller Tiger sen i november :-( .. Det är jobbigt när husdjur dör.. och att se sin älskade syster ledsen är inte alls kul :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0