klassråd 8:00

Idag gick jag upp halv 7. Men var inte så jätte trött :) Iaf jag smsa lite me bästavän thess :) Sen åt jag frukort , nu laddar jag min ipod och tänkte bara skriva ett litet inlägg. Jag låter frågestunden fortsätta och hoppas att ngn iaf ställer en fråga .. :) neej nu ska jag snart dsra och borta tänderna , ha en fin dag :) lägger in en bild oxå på min fina underbara pojkvän jag ÄLSKAR från djupet av mitt hjärta :) <333





Te quiro mucho mi amor , förevigt
min drömprins som blivigt min verklighet <33


Kommentarer
Postat av: Sarah

jag skrev om de förut men nu har de ju kommit ut te svenska folket så..

2009-09-09 @ 07:38:14
URL: http://hejsarah.devote.se
Postat av: Cribbah@pea

Älskar dig från hela mitt hjärta bby du är min värme min luft du är allt för mig sötnos <3

2009-09-09 @ 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0