Huvudväääärk -.-'

Tjo :) Kom hem från skolan för lite mindre än en timme sedan ! har väl inte gjort sådär jätte mkt sen jag kom hem. Har otroligt ont i huvudet :/ sjukt jobbigt :( ... I söndags träffade jag tjejerna , det behövdes snacka ut om saker .. jag tipi och nettan ska ses på fredag och det känns bra . Sen på lördag ska jag sitta barnvakt till amelie tsm me min älskling som jag även kanske träffar på torsdag för ahr har ngn överraskning till mig , sen så vill jag tärffa honom :) . Jag och Thess var me nettan ett tag i skolan.. stackarn hon hade 3 timmars håltimme sen lektion i 3 timmar usch :( ..  SOm sagt snart kmr "lillebror" Alec och Helena hit :) vi ska äta god mat och ha det myys (: Sen ska jag väl bara ta dt lugnt kanske åker till maxi och köper en almenacka , får se :) det var väl allt för mig

/Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0