3 månader :) <3

Hejhej :) Idag gick jag upp vid kvart i 9 eftersom att ngn jävel ringde me dolt nr och för att min bror väckte mig. Sedan så hade jag farbannad ont i halsen (vilket har gått över nu :D ) . Vi började 10.40 me historia :) sedan så hade vi lunch och därefter religion :) . En ganska soooft dag (: Efter skolan gick jag och Thess till tåget och jag mötte upp älsklingen i centralen medans thess åkte till sin farsa på söder (: Jag och Cribbah åkte sedan vidare till Alby. Vi har handlat lite och sånt för vi ska laga mat (: Lövbiff, klyftpotatis och varm sås MUMS :) . Aja nu ska älsklingen ladda ner ngt tror jag och jag ska fixa me maten hörs senare :) jag har skrivet en text till äksling och han ska ge mig ngt oxå sötnosen asså :)
/manda


Jag ver inte hur jag ska förklara min kärlek till dig. Jag älskar dig ofattbart mycket baby. Enda sen den dagen jag träffade dig för första så insåg jag att du var den rätta för mig.Du är den som visar mig vad äkta kärlek innebar och jag är otroligt glad över att det blev du och jag. Du betyder allt för mig och det vet du :) . Älskling du är den jag lever för och vill leva me resten av mitt liv.Du är min framtid :) . Du är så fruktansvärt fin och underbar att orden inte finns att säga hur mkt. Utan dig klarar jag inte av att leva för du är mitt liv. Du äger en stor del av mitt hjärta och den delen kommer du alltid bära me dig. Vad som än händer så kmr jag aldrig sluta älska dig. Du och jag förevigt det va så vi sa och det kommer bli så :). Vi är som två pusselbitar som hör ihop. Vi är menade för varandra och det förstod jag när jag såg dig utanför ice i tumba centrum 31/5-09. Jag älskar dig Christoffer Martinez Olsson mer än vad ord kan säga :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0