Tack bruuuur <333333 :)

Hejhej alla läsare :) Nu ska jag ta och lägga mig jaouuw. Har klassråd 08:00 imorgon och sedan svenska typ 10:10 :S fan jag orkar inte klassråd :/ Idag har jag bara chillat efter orgenteringen , sen lagade mat till mig och storebror , sen massera vi varandra haha :) ibland är storebrorsan gullig ^^ Nu ska jag SOVA :O och drömma om jaa en viss person som jag fortfarande är sjukt kär i.. antar att jag drömmer om honom.


Ett stort tack till Barham bruuur <333 tack för att du finns du är grymt gullig broor <33 älskar dig och det vet du :) <3 och du lillasyster alexandra , du betyder määäst <333
/manda




Saknar mina tvilling tjejjer <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0