MANDA VILL

Visste du...

att jag vill ha - Cribbah

att min senaste kyss - Cribbah 

att jag lyssnar mest på - Musik

att jag pratar - hahaha mkt iaf ;D

att jag inte
 gillar - Folk som snackar SKIT och sprider RYCKTEN

att min första riktiga kyss - Haha minns den inte ens ;O

att jag avskyr när folk snackar - skit och vet att det inte är alls sant 

att kärlek är - Det bästa som finns

att jag gillar att - Mysa me hnm

att jag alltid kommer att - vara mig själv me framför att hnm

att jag är hemligt förälskad i -  ingen...det är ingen hemlis

att sist jag grät var - Igår

att min mobiltelefon är - Vinröd/brun typ

att när jag vaknar på morgonen - Är jag alltid trött

att innan jag går och lägger mig - Smsar jag :D

att idag har jag - Varit i skolan och tagit det lugnt

att jag just nu tänker på - Stunderna me cribbah

att i kväll ska jag - Läsa religion

att i morgon kommer jag - Gå ut sjukt tidigt ;O

att jag hoppas - Att cribbah kmr tillbaka till mig

att jag verkligen vill - att det blir jag och cribbah igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0