Manda is baack in the track ?!?

Hej alla läsare, sorry att jag inte orkar skriva :S menmen , ska försöka börja nu igen. kan börja med att berätta att för c:a ett år sedan var det en viss person som vända mitt och 3 andras liv upp och ner (1:a oktober för att vara med exakt) Den dagen då min vän sedan 1996 svek mitt hjärta , ngn som jag trodde att jag skulle få ha som min vän hela livet ut. Hon som jag delade mest saker med , hon gjorde sitt val , sitt val att offra sina 4 vänner för en KILLE ! Det är svårt att förstå hur det känns när en kompis , en barndomsvän sedan 11 år "gör slut" på vänskapen , det gör ont så fucking ont, ett sår som aldrig läker .. ja men vad ska man göra ? Jaja nog snackar om det , jag sitter på historia lektion me min käraste klass (: Mkt kul :)  haha aja nu ska vi gå och äta lunch :) :)
//MANDA !!!!!!
Glömmer dig ALDRIG Christoffer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0