Lillasyster <3

Lillasyster, men jag vill säga några saker. Asså vi har känt varandra snart i 4 månader och jag är jätte glad för att du kom in i mitt liv. Asså du är som min lillasyster , du är värdefull. Jag kommer aldrig låta ngt ont hända dig. Jag hoppas vi ses snart :( den här sommaren me er har betytt allt för mig. Jag hoppas att allt ordnar sig (du vet vad jag menar) :'( Du har ställt upp för mig/oss och funnits för oss, du ska veta att jag verkligen älskar dig sis , även om vi kan bråka ibland :( men det gör syskon , det vi har är äkta syskon käärlek. Asså du trodde på han och mig, du vet att jag är den rätta och jag tror på det. Hjärtat jag vet att du har det svårt och du vet att jag har dt svårt nu. Jag vill att allt blir som förut. Kommer du ihåg i grönan me LA FAMILLA CACA :D kommer du ihåg tt kvällar på eran gård? minnen som alltid stannar i mitt hjärta. Du och han betyder ALLT för mig, ni är min värld, mitt hopp mitt allt. Det finns så mkt ord jag vill få ut till er båda. Jag älskar er mest av allt på olika sätt, du är min ängel han är min prins. Jag kommer kämpa och vara stark.Aah jag vet inte vad jag ska säga , det finns så mkt jag vill berätta för dig gumman , att du kom in i mitt hjärta. Det klickade direkt både för oss två och för honom och mig , jaa du förstår vad jag menar. Älskling jag saknar dig sjukt mkt just nu :'( Min kärlek til er två är lika stor men på olika sätt. Asså jag kan inte berätta med ord, det går bara inte. Aleks du är helt underbar, jag hoppas du en dag förstår hur mkt du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig. Alla minnen med er stannar i mitt hjärta. Alla gånger vi skrattat , kommer du ihåg när vi gjorde IQ test och Cribbah fuska och skrev i sin mobil när man skulle skriva siffror i ordning? Kommer du ihåg att jag tog hans mobil då hahah sen han skrev i sin hand istället , bara för att han skulle funska och få bäst IQ på testet , kommer du ihåg när jag var hos er och du baah jag går och gömmer mig bakom cribbahs dörr , jag hörde inte det men sen hade du och cribbah gått före mig till cribbahs rum och du skrämde mig skit mkt. Sen när vi skulle gömma oss för cribbah men han var för smart för att bli skrämd hahaha. Och när vi var på The voice och allt blev kaos ohaaa värsta idioterna som knuffades, älskling alla minnen är oslagbara , dom bästa minnena som har hänt mig. Kommer aldrig glömma dom aldrig. Kommer du ihåg när vi såg ice age 3 3D och du blev fett rädd när det var 3D på reklmen xD haha sen i filmen ja baah hoppa till fast jag höll cribbah i handen (a) . Dom minnerna finns inom oss :) Lillasyster du är den bästa systern man kan önska sig :) Jag älskar dig lillasyster Alexandra" //din storasyster Manda ,





3 ord räcker , jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0