Längtar tills imorgon !

Hejhej igen , ett sista inlägg innan läggdags. Sedan jag skrev sist har jag pratat lite me lillasyster och kollat på tv bara , tog även en dusch , det var skönt :) . Nu har Alec somnat och jag ska bara släcka ner lite och sedan krypa ner i bäddsoffan :) .. Längtar tills imorgon , men inte när jag måste hem , då måste jag börja me ett
arbete :( orkar inte :( men MÅSTE ... Iaf så har jag inte mkt att skriva just nu , mina tankar är bara inriktad på en person just nu. Jag slutar ändå inte hoppas , för en dag löser det sig. Det känner jag på mig. Han kommer också förstå snart ! Inte allt men visa saker iaf. Jag vet inte varför jag skriver det här, men känner att jag måste skriva av mig lite. Så lika bra att skriva i bloggen när man ändå har en :) Nu ska jag fixa en hemlig blogg där jag kan skriva av mej om mina innersta tankar


Du betyder mkt för mejj lillasyster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0