Hemma hos Helena :)

Inatt sov jag hos min lillasyster :D Sen idag åkte jag vidare till Helena (pappas tjej) för min "lillebror" Alec fyller 5 år på måndag så det blev en födelsedagsmiddag för honom tillsammans me min syster och systerdotter riktigt mysigt :) . Nu har Helena och pappa åkt på en fest och min syster och systerdotter har åkt hem, jag och Alec sitter och kollar på tv, jag är nämligen barnvakt åt Alec :) . Till middag blev det lax , sås och rotfrukter sen tårta mkt gott :) . Imorgon ska jag hem till syrran och sen även träffa en kompis :D Aja hoppas ni haft en mysig lördag för det har jag och även fredag , för det var min bästa på länge :)

Musiken betyder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0