Hellooo :)

Hejhej :) Jag sitter på religion lektion tsm me min klass :) . Det är ganska kul :D Just nu läser vi om Judendom, en religion jag inte kan så speciellt mycket om. Det är väldigt lärorik, vi har precis lärt oss om olika högtider. Och det kunde man ju inte sedan högtadiet. Iaf så börjar vi snart igen , jag får låna thess dator hihihihihihihihihi (skojja) hon bjööd nyss på en karamell *skitglad* tack GÖMMAN :D . Thess ak göra om sin blogg , sa hon precis , spännande :O Snart kommer nog våran gemensamma blogg igång :D :D :D Visa saker måste nog lösas först , haha fast vad är hemligt.. :) Hoppas iaf att det fixar sig.. :) Ha en bra dag nu everybody
Passade min gullunge igår :) (Ri.p min mobil :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0