9-11/10-2009 :)

Hejhej :) Fick igår ett sms av mitt ex där det stod att han saknar mig. Jag blev såå glad, fick gjädje tårar och allt möjligt.. (a) Jag ringde thess och berättade och prata lite med henne , sen ringde jag Jennifer (min kusin) . Hon sa att jag skule höra av mig för att berätta hur det skulle gå i helgen :) . Jag har bestämt me min lillasyster att jag ska träffa henne imorgon , sen smsa cribbah , mitt ex och då bestämde vi att jag skulle sova där i helgen , lördag-söndag. Iaf så ringde jag cribbah så snacka vi lite .. han och aleks kanske kommer till amelie imorgon (ska passa Amelie) . Senare på kvällen snacka ja me min lillasyster och vi bestämde att om inte cribbah följer me hem til amelie så ska jag åka till Alby och möta Aleks , sedan åker  vi till amelie igen. Eftersom att aleks e för liten för att åka själv , så måste jag åka och hämta henne , men det gör jag gärna :) saknar alla deras hundar :D Iaf så ska jag fortsätta lyssna på Gumpie ;D . Sen är det lunch och MIBAS yeeeehy :) Ha en bra fortsatt dag :D hoppas EDDE RAZAZ INTE åker ut från idol :) hejjar stort på honom :) <3
/manda


SYSTERDOTTER STORASYSTER LILLASYSTER <3



Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Heej! :D

Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en toppen helg ;D xD

Ha en fortsatt bra söndag!!!

Kramisar :>>

2009-10-11 @ 15:05:02
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-10-12 @ 00:32:49
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-10-12 @ 00:48:19
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0