heeeeeeeeej

hejhej :) har nyss ätit en supergodmiddag , lax, grönsaker (sååklart) sås och klyftpotatis mkt mkt gott :) snart ska jag se andra avelyn :) :)  Imorgon är det orgentering (?) blääääää xD men sånt e liivet. Kan berätta att jag och Thess hade galeet kul när vi gick hem från skolan idag :) Vi sa nämligaen alla ord i mobilen som fast bland "mina ord" vi sa varannan gång och det blev mkt skratt :) Dock inte så många grova ord eller "fula" men det var iaf mkt skratt :) älskar att gå hem me denna underbara människa (www.rockismyreligion.blogg.se) Nu ska jag lägga in bilder från mina stora älsklings idoler, och några på mig och Thess :) Till er som gillar Hannah Montana så går det 17:00-17:30 på Barnkanalen tyvärr är det dubbat :( Men jag kollar på dt iaf :)


Flum på mibas lektionen OJJJ vad vi jobbar me vårat arbete :)



Jag , har bara fondation , sminket ligger hos mamma .
så har ingen mascara och kajal :/



OMG !!!! :D




HAHAHAHAHA


Haha bilden säger mer än tusen ord !


Jesse Mccartney så gaaaalet fin och söt och åhhhhh :) :)


Jonas Brothers , Kärlek i högsta grad <333333

 

 

 

// manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0