Godmorgon

Godmorgon alla läsare :) Sitter i gradäng salen och ska fortsätta på mitt och Thess projekt arbete snart :) . Igår vad vi tema dag om manliga grejjer och typ våld .. :O Men inget om kvinnligt , inte så populärt från våran sidan för vi ville ha om kvinnligt oxå :O . Iaf så ska vi först diskutera om gårdagen innan vi får fortsätta me projekt arbete :P . Vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har gjort en hemligt blogg som ni kanske har märkt. Där jag kommer skriva saker från mitt hjärta , som är väldigt privat och bara som visa får läsa, fast det mesta är så hemligt att bara jag kommer läsa.. ha en bra dag :)
Angelika upp i masten från seglingen i somras :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0