bööööög bästis :O

HEJ :D skitglad :) neejmen iaf jag och Thess gick hem från skolan efter våran superduper braiga redovisning med Cattis :) Så jaa vi gick hem och hade fan kul :D som alltid :') Sen när jag kom hem till pappi så chatta jag lite me syrran och typ kolla lite på tv innan mamma kom och hämta mej :D . Sedan så åkte vi för att fixa me mitt buss kort :) . Men nej det fanns ingen personal i spärr jäveln så nej vi får fixa imorgon :O Sen åkte vi hem så åt vi bakadpotatis :D När jag satt och åt hade Thess skickat ett sms :D sen jag baah ska vi flumma hon baah aah :D Så nu sitter jag här :O hos thess asså :D vi mötes på halva vägen oxå :D Men aah nu ska jag vara social :D :D :D Haddi ojj mitt och thess ord :D men aah ha en bra kväll hörrni :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0