Asså shiiet

Hejhej , idag hade vi orgentering, jag och thess valde korta banan , men sen visade det sig att vi tog lätta istället. Men det gick ganska bra 11 kontroller av 11 fick vi ihop :) Vi hade ganska kul även om vi typ dampade lite då och då :P Vid ett tillfälle så fick Thess en bit framför mig (som hon i stort sett gjorde hela vägen) men iaf det var massa grenar och jag blev sur så jag sparkade till dom så jaa min sko flög, och thess garva så hon nästan pissade på sig , plus att hon skulle filma , och jag stod där på ett ben och skrev att thess skulle ge mig skon som låg typ 5 meter bort från mig :P Asså jag skrek nt på ett otrevligt sett men hon garva så mkt och retades typiskt hahahaha , och sen flippade en annan person på sms , så jävla barnsligt , jag sa att vi sög på orgentering lika mkt som bajen (hon hejar på bajen) och då flippa hon satan , asså herregud , så otroligt omoget , sen säger hon att jag är taskig som sa att bajen sög ... asså hon började skriva hållkäften och fuck you som en barnrumpa , shiit hon e liksom inte 13 år längre. Och så påstår hon att JAG är kaxig , jag liksom skämtad bara och hon tar allt så seriöst. Bara för att jag skojja lite för att det gick dåligt i början så måste man inte bete sig sådär och hålla på och kaxa :S liksom jag hejar inte på bajen det vet hon ! Men att hon säger att jag är kaxig och taskig när det var HON som flippa och betede sig omoget det tolerar jag fan inte. Om hon e suur över ngt så måste hon inte flippa på mig för en sån liten småsak ! Den som flippar på att man säger att ens favoritlag suger kan fan gå och växa upp ! Jag nämner inga namn på personen , hon vet vem hon är ! Vad tycker ni om hennes beteende ? Är det jag eller hon som är taskig ? Visst jag kanske inte borde säga att bajen suger , men jag tycker ju det och det vet hon.. men man behöver inte bli så otroligt sur och säga att man e fett fittig och taskig för det... aja hon kanske lär sig någongång att hon inte ska skylla ifrån sig när det är hon själv som gör fel.... men det brukar ju vara så , har man fel skyller man ifrån sig bara för att man inte vågar erkänna att det går överstyr.. men hon lär väl sig en dag att man inte kan bete sig sådär. Ska hon alltid flippa ut så fort någon säger "bajen suger" ska hon alltid få värsta utbrottet och säga håll käften , fuck you o.s.v. och sen kalla den andra omogen som egentligen inte sagt ngt fult ?

P.s. Jag saknar lillasyster och hnm grovt <33 d.s.
/manda



Skulle ha hämtat Chiqui idag , men syrran är sjuk så det blev inte av :/
Krya på dig älskade storasyster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0