fredag me bebis <3

En underbar fredag har jag haft :D
Förutom att hemtentan satan inte är klar :( men ska sitta hela fucking helgen me den... sen på söndag ska jag be mamma och bror läsa igenom den innan jag skickar den. Får se hur det blir me designen som Timmy skulle fixa..
Idag har jag hämtat bebis(Ami) på dagis , vi gick vidare hem till henne där vi åt lite mellamål. Sedan så ville Ami vila , men eftersom jag skulle handla så vilade hon lite i vagnen :) . Jag köpte grejer till tacos och lite annat bl.a vanlj cola :D shit har inte druckit det på typ 10 år eller ngt :O . Det dåliga är att det innehåller inte direkt vanilj , bara smaksättning , så man blir lurad... Iaf så när jag och Ami kom hem så kom jag på att jag glömt taco kryddan.. så vi tog bussen en hållplats för jag pallade inte me vagnen , och köpte en taco krydda :) . Hehe vi kom hem och jag började me min mat medan Ami fick pasta sallad. Så när vi ätit klart kollade vi på bompa som Ami säger , men tv hade flipp så man såg inte bilden så bra, sedan skrev ja lite på hemtentan.. Ami ville att jag skulle läsa en spansk bok men jag berättade utefrån bilderna på svenska istället, jag kan inte uttalet på spanska spec bra och då blir det bara hackit när jag läser. Men sedna så blev kl 8 och det var talang-2009 tajjm :) . Vid 20 över 8 ringde Mario (amis pappa) på skype , han är i brasilien med jobbet. Jag svarade och Ami såg lite chockad ut över hur hon hörde sin pappas röst men inte såg honom.. Haha men sen kom min syster Melinda hem , och då skulle Ami gå och lägga sig :) .
Jag stannade kvar till typ 11 , eftersom jag inte ville åka hem alls , men gjorde det till slut iaf. Det är mysigt att bara snacka med sin syster ibland :) dt var allt för mig denna dag :P
här kommer en lista och två bilder :)

Är du singel? - mm
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - njea
Kärlek eller sex? -  Kärlek
Har du varit kär i någon? - mm
Finns det någon för dig just nu? - Nej

Ditt namn? - Kalla mig manda :)
När fyller du år? - 30 januari
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? -  bra saker eller ?
Vad har du på dig just nu? - Pyjamas
Vilken årstid är bäst? - SOMMAR
Vad tycker du mest om hos dig själv? - stället alltid upp
Vad är du bra på? - prata :D
Vem älskar du mest på denna jorden? - AMELIE <333
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - 

Vem är din allra bästa vän? - Amelie <33
Vem vet allt om dig? - Typ tipi
Vem är roligast av dina vänner? - Tipi. nettan, angelika
Vem är snyggast av dina vänner? -
Vem är mest partyprisse? -
Vem är den du helst har filmkväll med? - Mina älsklingar
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - 
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - 
Vem står dig närmast? - svårt at säga en person
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - yeees
Vem är farligast i din familj? - haha vet inte
Vem ser roligast ut i din familj? - haha jag vet inte :O
Vem är coolast? - Only mee :)
Har ni något husdjur? - neej :(
Vem har du mest gemensamt med? - Mina vänner ..
Vem står för underhållningen? - ?
Vem sover du oftast med? - mig själv :(
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Alla med Ami
Vad har du gjort? - när menar du ?
Har du varit glad idag? -  Jaaaaaaa
Har du varit ledsen idag? -  jaa
Har du gjort något bra idag? - ja hämtat bebis på dagis
Vad ska du göra nu? - Snart soooova
Har du gjort något dåligt idag? - ja inte skickat hemtentan :(
Vad har du ätit idag? - tacos, ris,fil,banan,godis,kiwi ...
Har du duschat idag? - nej ska imorgon
Är du trött nu? - jaaaa
Vad händer imorgon? - PLUGGA

Vem ringde du senast? -
  Tipi
Vem ringde dig senast? -  Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Carro
Vem sms:a du till senast? - Carro
Är du hungrig just nu? -  nja lite
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Fejjan, pea , bloggen..
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - En vecka :O
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - Igår :)
Lyssnar du på musik just nu? - Ja!
I så fall, vilken låt för tillfället? - Turkisk Halay
Vad gillar du för musik? - Jesse McCartney, Jonas Brothers .. m.fl

Har du kysst någon idag? -
 Nej :O
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - vet inte haha
Har du ett förhållande? - ne
När går gränsen vid otrohet? - hmm kyss I think
Är du romantisk? -  jaa alltid
Är du svårflörtad? -  Haha dedu !
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? -  haha jaaa ?
Har du nångång slagit någon? - njea
Har du lekt med någons känslor? - jag tror inte det,
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Hatar å vara singel !
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nejnejnej
Är du en bra pojk/flickvän? - haha mm :) 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - hahaha nej
När fick du din första kyss? - Haha kommer inte ihåg , men första strulet minns jag ...
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  hur ska jag kunna veta det ?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -haha nej ?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej ingen idé
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Sportiga

Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Nej långa och seriösa
Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu?Ja såklart :)
När hade du sex senast? hahaha
Har du kört oskyddat sex? Haha nejnej
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej..
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? neej , eller jo
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nee
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej ??
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja det har jag
Sparat något från ett gammalt förhållande? Nae..
Somnat gråtande pga kärleken? Det har faktiskt hänt
Varit på en blind date? Aldrig
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Varför frågar du igen?
Har du någonsin varit kär? Fortfarande ja, vilket jag är just nu, lyssna istället!




i detta land befinner sig min svåger LYYYYX(i 6 veckor :O )



Du betyder världen för mig bebis , du är bäst jag älskar dig mest av allt
Du har aldrig sviktigt mig, visst du har i för sig inte ens levt 2 år ,
men du betdyer allt Ami , du är min bästaste vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0