snackat me sötnos i telen och träffat Thess, Bonnie och Jessie :D

Haha hade fått sms av thess om att ringa :D så jag ringde upp henne dirr :) . Hon berätta att hon skulle ringa en kille och ville ha tips av lilla mig :D . Jag skulle ändå ner till pappa för att hämta kameran så vi bestämde för att ses :) . Efter mkt letande efter varandra så mötes vi till slut vid t-stenen :) Thess dampa lite men hon var så rolig när hon va sur så vi typ as garva :D . Iaf så berätta hon att hon skulle ringa en viss person , och sa att jag kunde ringa ngn :D för då skulle hon känna sig mer lättad , och vad gör man inte för sin bästa vän ?!? Iaf så ringde jag först mina två kusiner men ingen av dom svarade . Men vi bestämde att ringa på vägen hem istället. Så vi gick ner till min pappa där jag blev fast ett tag eftersom att min låtsas mamma , farmor och farfar var där (från öland) . Men min låtsas mamma Helena berätta att jagfått sommarjobb iaf :D 5 veckor sammanlagt , 3 veckor i början av sommaren och 2 veckor i slutet fett nice :) Det blir typ 10 pers mellan typ 15 år och uppåt :D . Men när jag till slut gått ifrån pappa leta jag upp thess och jag frågade Cribbah om ja kunde ringa (hade frågat innan men då sa han vänta) . Så jagh ringde honom och thess grabb ringde henne :D . Vi var båda nervösa men snackade på iaf :) hihi cribbah va fett blyg skit gulligt hihi :D . Men nu ska jag snart gå och lägga mig (a) ska till skansen imorgon me klassen :D ska fota massa hihi (a) puss på alla bloggläsare (en spec puss till cribbah) såklart :D <3333
HIHI JESSIE OCH BONNiE sötnosarna
var oxå me på promenixen :D :D :D



Tack gullunge för att du finns :D

Kommentarer
Postat av: Thess

ahahaha va ska jag ahahahahhaha ahahahhaha skansewn ahahahaha DAMP ayudfhaskölrkpogwijoaskpöseihojökl

2009-05-27 @ 22:18:05
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0