sammanfattning av veckan :)

Måndag- Hade vanliga lektoner och kom hem och gjorde inte så mkt
tisdag- Hade matte lektion sen så slutade vi :)
onsdag- Hade engelska och en extra samhällskunskap lektion..
torsdag- Hade BKF , ingen svenska,(läraren glömde tiden) klassrådet inställt. åkte me thess till söder , åkte hem till min syster/svåger/systerdotter hämta min systerdotter på dagis. Sedan mötte jag Thess vid medis och vi åkte till taco bar innan teatern :D Teater vi såg på hette De tre musketörerna och jag såg den med klassen och parallel klassen fett bra :D
fredag-Hade Malins lektion , jag och thess jobbade på grupparbetet :) . Drama vi fortsatte me scenerna , efter skolan gick ja me thess till tåget sedan gick jag till centrum och köpte present till min kusin som fyller 18 år på söndag :)
Sedan mötte jag upp tipi och nettan :) dom åkte hem till sig för att äta och jag åkte hem till mig och vänta på dom. Sen mötte jag tipi och nettan på ica , vi handlade och åkte hem till mig så åt jag först och sen flumma va på mitt rum :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0