manda kokar över snart :@

jag blir så trött på en viss lärare ... DET ÄR BARA PROVEN SOM RÄKNAS INTE VAD NI GÖR PÅ LEKTINERNA ... asså ursäkta mig men det blev ett brev till läraren och sen snackade hela klassen me 2 andra lärare om våran disskution på kommunikation , läraren gick på en elev som han tidigare gjort , det var liksom kräkning och är det rätt ??? NEEEJ inte enligt de mänsliga rättigheterna vi har i sverige där det står att ingen ska behöva bli kräkt. men denna lärare tyckte det var okej på ett konstigt sätt. och omprov finns inte NÄHÄ?!?!? vrf har alla andra 5-10 (typ) lärare vi har omprov ?!?!? vrf ger dom en andra chans ? vrf hjälper dom eleverna att visa bättre ?!? jo för dom gör så för att dom vill att eleverna ska kunna nå det betyg dom vill ha .. asså seriöst jag blir så jävla förbannad på sånt här skit.. och inte nog me det så äkte jag samma buss som en person (inga namn) och som vanligt igonerade han mig... SUUUUCK ... sen kan han inte ens svara på en fråga man ställer .. HERREGUD säger jag bara .. vad det finns underliga människor.. liksom jag e inte farligt om han bara kunde svara på den enklaste frågan skulle jag vara tacksam och om den där läraren har lite mer respekt för sina 5 klasser... SUUUUUUUUUUCK nu ska jag rycka in det där jävla matte satans saken och sen sova

Kommentarer
Postat av: Thessan

herregud, han fattar inte att alla typ hatar honom x'D

2009-03-17 @ 22:21:57
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0