tjugosjunde mars 2009

Dagen började nte me datakunskp som det borde ha gjort :/
därremot så bölrjade det me svenska och rodivisning. Jag redovisade min tes om rökning , det gik väl sådär. Efter svenskan så gick jag och thess  till hemvisten för att snacka me Malin, Det var angående en viss person som bara sabbbar :'(
aja vi redovisade iaf på malins lektion om squach xD kulkul :/ neej det gick inte spec bra för vi hade inte spec mkt
att säga...menmen sen fick vi iaf gå en halvtimme tidgare (: vi gick och åt lunch sedan satte  vi oss håär utanför bibblan xD vi har tagit bilder idag oxå xD kommrt upp senare :D
nu tänkte jag bjuda på en bild på dessa snyggingar (:


Jag älskar mina gullungar Thess och Ami :D <33333

du är grymt snygg och sjunger så fucking bra ZAC EFRON <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0