den tjugosjunde till tjugonionde mars 2009

Hejhej xD skiut dålig uppdatering I know, men har inte suttit vid datorn sen i fredags typ xD
Nu ska jag berätta om helgen iaf :)

Fredag- Skulle till ica och möta Tipi,Netz och Anki vid halv 9. När jag kom dit hade Ankis buss inte kommit än så hon stod där och vänta jätte länge. Tipi och Netz stod och vänta på sin buss men p.g.a. vädret äkte inte bussen förbi dom så till slut gick redan mamma köra dom till brandbergen. Anki kom kl 9 till brandbergen sedan mötte vi upp Tipi och Netz och fick sjuts ner till min pappa. Sedan gick vi upp till Anki så hennes mamma kunde köra oss till ica maxio istället :)
Vi köpte läsk , chips, ostbågar 
och godis hehe :)
Vi lyssna på massa musik , tog bilder (lägger upp dom när jag har fått dom)
och snackade massor :)  . Vi gick och la oss vid 2 tiden xD

Lördag- Vi gick upp runt 10 tror jag och åt frukost =) Sedan efter ett tag gick vi upp till Anki för att åka me hennes mamma till Farsta Centrum. Vi vart där ungefär en timme innan vi eller iaf jag och Anki funderade på om vi skulle åta lunch eller inte. Det blev ingen lunch utan vi åkte vidare till Willys istället. Anki vill så gärna ha lasange menmen.. I bilden när jag och Netz varit inne och handlat godis eller ah jag handlade lite godis så bestämde vi oss för att äta tillsammans :) . Jag och Tipi skulle äta tacos och Anki och Netz lasange xD :) så Ankis mamma släppte av oss vid ica och så handlade vi :) . Sen så åkte jag me anki hem medans tipi och netz åkte hem till sig för att fixa lite saker :P .
Iaf så gick jag och Anki till min pappa till slut och började me maten och till slut kom Netz och tipi oxå :D
Sedan åt vi och det var jätte mysigt me tända ljus och fin dukning :D .
Sedan efter maten gjorde vi inte så mkt mer haha :D hade mysigt under  Earth Hour :D
Vi åkte iaf hem till tipi och netz vid halv 1 (vintertid) sen gick vi och la oss

Söndag- Vi gick upp vid halv 12 i morse för det blev ju sommartid xD . Vi åt frukost kollade på "låt den rätte komma in" och inte så mkt mer.  Sedan började vi kolla på "mamma mia" och åt kladdkaka :)
vid halv 6 åkte jag och anki hem :)
det var allt som har hänt denna helg :)



kärlek till dig baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0