25/3-2009

Jag saknar dig mitt älskade hjärta <33


Hejhej :) sitter me Thess i skolan :) , när vi skulle lämna tallrikarna så såg jag en viss person som ger
mig så mkt minnen... tro vad ni vill men jag tänker inte säga ngt. ni som vet vad som hände vet det.
Men iaf så saknar jag honom oerhört mkt. Det gör inte i mig när jag tänke tillbaka. Jag har allt som hände i mitt huvud :'/ .
se igår fick vi värsta ögonkontakten .. aja jag var tp kär i han e tag tror jag men nu har jag typ inga känslor kvar.. menmen skulle inte vara fel att kunna vara hans vän men icke sa nicke , det är smällar man får ta :/
aja nu ska vi snart dra oss iväg till idrotten :)
shiiet ingen fattar vad kul vi har på tal om att ha kul på raster xD


GRATTIS FARMOR :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0