25/3-2009

HEJHOPP :) idag har dagen varit ganska bra :)
efter lunchen gick jag och thess för att byta om till idrotts kläder. men vi ahde otur :(
dt var innebandytunering och våran lilla idrottslärare är egentligen innebandytränare så nej vi gick gå och byta om igen :(
efter det så övertalade jag thess att hänga me till hemvisten (a) tack du är guld :D
då tog jag en lite bilder som jag ska lägga upp länge ner xD
Sedan satt vi i hemvisten och fjanta oss en stund :)
vid 3 så gjorde jag konnuniksations prov fett svårt , sedan ringde thess mig vi pratade en stund bara sen skulle hon typ sova xD :) jag gick sitta i torvalla i hundra år för att möta upp mamman till tvillingarna jag ska passa i svartbäcken. men pallade inte gå hem och sen till dagiset så jag åkte direkt till dagiset efter jag suttit i torvalla xD
här e dagens bilder xD orkar inte vända (a)
godnatt :D <33


hahaha min fjantis


å jag älskar dig fjantos <3




hihi loove you <33 (a)



manda älskar cola (a)



Kebab barnmeny hihi (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0