24/3-2009

hejhej xD idag fortsatte sex och samlevnads dagarna skit boring -.- . men det var inte kul..
tjejerna som föreläste pratade om alla delar på kuken och fittan xD aah sen såg vi lite på björn gustavsson
ihop klippta klipp från melodifestivalen inte så spec kul det heller.. menmen vi hade verderingsövningar me gunnar efter lunchen xD dt var helt okej :D . sen gick jag och thess hem fan var duktiga vi är :D fast dt blåse som fan. sen snackade vi om massa killar , båda började nästan gråta fuck that :/ tur att vi har varandra :D . men sen kom jag hem snodde brorsans dator (a) och väntade på att bror och pappa skulle komma hem. pappa började me maten å sånt sen åt vi god mat :) iaf sen gick jag upp hit igen :) . nu ska jag snart hoppa in i duchen för att se AA kl 21 :D puss på er <3




DET ÄR FAN MENINGEN ATT VI SKA VARA VÄNNER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0