era frågor, mina svar :)

Mirabell:
Fråga

vad använder du för smink?:)
svar:
Fondation, marcara , kajal :)

Linus
frågor

okej nu frågar jag lita bara:P
1. vem e du???
2.vad heter din kille???
3.hur gammal e du???
4.vart bor du???
5.hehe......okej dom här frågorna var usla va?:P
Svar
1.Manda(amanda)
2.Christoffer :)
3.18 år (född 1991)
4.Haninge :)
5.haha det är lugnt :)

Olle:
Fråga

När släpps Blackberry Storm till Sverige?
Svar:
 INGEN aning vem/vad det är xD

Madilen:
frågor

1.har du några husdjur? :)
2.planer i sommar?
3.hur många läsare har du per dag? :D <3
svar
1.Nej har haft en majsorm men det var länge sen
2. Vara me kompisar, pojkvännen och familjen :)
3. vet inte med upp till 50 st lite olika önskar
att jag hade fler :P

Mirabell
fråga:

vad använder du för smink?:)
Svar:
Fundation, marcara och kajal

Emil
Fråga:

Varför bloggar du?
svar:
jag tycker det är roligt :)

Anonym
 frågor

1. e du äldren din kille?
2. hur långt har du & din kille kommit?
3. vart boru?
svar:
1. Jag är ett år äldre än min kille
2. Haha det är faktiskt lite privat :O
3.Haninge, sönder om sthlm :)


fortsätt ställa frågor :D

Kommentarer
Postat av: emil

Varför bloggar du?

2009-06-26 @ 16:33:08
Postat av: EmmaEriica

Fin blogg :D

2009-06-26 @ 21:28:52
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0