uppdatering !

Onsdag 10/6-09
Idag var det första dagen på sommarlovet :) . Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde men tror inte
det var ngt spec :)


Torsdag 11/6-09
Vet inte exakt vad som hände , mitt minne är dåligt :O
men tror att jag var barnvakt åt systerdotter , sov även över där :)

fredag 12/6-09
tror jag var me nettan då :) vi lyssnade på musik och sånt..
Var me systerdotter hennes dagis och syrran på skansen :) om jag inte minns fel :O

Lördag 13/6-09
skulle me älsklingen till kusin Tobbe men det blev inte så.. smällar man får ta
hade det trevligt me brorsorna(låtsaslillebror och storebror) , låtsasmamma och pappa :)
Var oxå me nettan :)
Blev ledsen över att jag inte fick träffa min älskl...


Söndag 14/6-09
2 årskalas för systerdotter, mkt roligt var det :D bilder kmr tror jag ?!?!

måndag 15/6-09
första dagen på sommarjobbet. Glad över att det
är 9 andra i samma ålder (15-20 år)
effter jobbet träffade jag min underbara pojkvän. Vi var i tumba , sen åkte jag hem , åt och sov..

tisdag 16/6-09
var me angelika och anette efter jobbet ,, trevligt...

onsdag 17/6-09
skulle ha varit me älskling  men det blev inte så :(
var hemma själv USCH :(

torsdag 18/6-09:
LEDIG åkte till morbror och kusinerna på öjebacken VARY nice
(saknade älsklingen och tjejerna gaaalet mkt)

Fredag 19/6-09
MIDSOMMARAFTON=FEST drack dock bara väldigt lite iaf .. hahaha jag e
lät påverkad och ville inte spy inför hela släkten på mammas sida :O (alla utom dom 4 närmaste om man räknar bort dom i Finland)

lördag 20/6-09
3 VECKOR ME ÄLSKLING (21 dagar)
Värligt skumt väder :O vaknade vid 12 och då solade typ många , sedan så blev det regn och lite senare HAGLADE DET STORA ISBITAR ?!?!? det kom lite blixtar oxå .. sedan kom solen fram igen :O
mkt god grillmiddag me 21 andra personer :D

söndag 21/6-09
hem till älskling och tjejerna :D hade lovat att vara me tjejerna men ska träffa älskling imorgon (måndag)

måndag 22/6-09
(en MÅNAD om 8 DAGAR :D <3333)
just nu jobbar jag sen ska jag träffa min älskade pojkvän christoffer :) <33

Veckans planer :
Måndag , jobb 8:00-16:30 sen älskling :) <3
Tisdag, jobb 8:00-16:30 Nettan och angelika?!?
onsdag, jobb 08:00-16:30 Älskling ?
torsdag:jobb 08:00-16:30 Thess ?
fredag: jobb 08:00-16:30 Tjejerna ?
Lördag: 08:00-16:30 tjejerna ?
Söndag 08:00-16:30 älskling ?





    JAG SAKNAR DIG HJÄRTAT <3 (hoppas vi ses ngn dag i veckan, torsdag kanske ?  :) )






FRÅÅÅÅÅGESTUNDEN FORTSÄTTER
SÅÅÅ FRÅGA NGT SNÄLLA, kom igen vafan :O  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0