Helgen :)

Hejhej :)
sitter på jobbet nu IGEN sista veckan FETT SKÖNT :D I fredags så var jag me Tipi,Angelika och Nettan :) . Vi chillade på baksidan och åt jordgubbarmumsigt (: . Sen så åkte jag , tipi och angelika till drevan men vi åkte direkt tillbaka , fast jaghade velat stanna där en stund...Nettan var tvungen att åka hem så hon kunde inte hänga me. Iaf så sov TipiAngelika hos mig. Vi skrattade mkt tills vi till slut somnade. På lördagen vaknade vi ungefär halv 11 , pappa hade gjort sccones MUMS ! I LOVE IT :)Efter det så väntade vi på Nettan ute i solen , fast det var nästan 40 grader så mankunde inte sitta där spec länge :/ . Blev iaf lite brun :D . När nettan kommitså hade även Tipi coh Angelikatipi och nettans mamma.Men vi satt och kollade på tv typ innan jag fixade lunch pasta , sås och tomater :) (haha vegetariskt ;) )Sen kom nettan oxå och hon skulle oxå ha lite hahaAlec ( låtsas lillebror) tyckte oxå det var gott me pasta ;) . I lördags vid 5-tiden åkte Nettan hem och jag till min pojkvän , för jag skulle sova där :)Medans jag åkte ditt smsa jag me hans  lillesyrra alexandra(hon är 97:a) för cribbahs mobil funkar inte :(Så berätta hon att hon hade vattenkrig och jag ville självklart vara me :D . När jag kom dit mötte .Jag och Alex gick upp för att jag skulle låna en tshirt och shorts av cribbah :) . Vi hadesuper kul iaf :D jag och alex var typ på lag men det var ganska jämt för cribbahblöte ner oss två innan han var jätte blöt xD Men det var jätte roligt iaf :D Sen efter typ en och en halv timme kom några små killar i 8 års ålder som vi blötte ner oxå hahahaha :D . Sen gick vi in för vi frös så mkt.. Vi bytte om till vanliga kläder, sen åt jag och cribbah (lövbiff me potatis super gott :) ) . Efter att vi hade ätitså gick jag , alex och Cribbah och köpte pringelschips, smörpopcorn och godisoch min ÄLSKLING betalade fett gullig :D . Vi hyrade film oxå minns inte vad den hette men det var äckliga zoombies som åt människor men iaf. Innan vi kollade på filmen gick vi ut me Hubert och Diesel (cribbahs och alex EGNA hundar , dom har sammanlagt 6 st) Vi satt i Alex rum och kollade på film jag och cribbah låg i hennes säng och alex satt på sin datastol , vilken hon själv valde :) Men jag typ somnade och hängde inte alls me i filmen haha :P Efter att filmen var slut gick jag och cribbah in till hans rum och myste innan vi somnade . I söndags skulle älskling åka mesin bror till bagarmossen och jobbar där :'( . så var tvungen att åka hem runt 2 tidenfick iaf sjuts till älvsjö, när jag kommit hem jmötte jag tjejerna i handen. Tvillingarnaskulle kolla bikini :P . Sen åkte vi hem til mig och chillade galet :) Tipi , nettan och angelika åkte hem sen för att vi skulle bada efteratt t och n hade ätit :) . Sen hade tvillingarnas 4 åriga lillasyster(catharina)ringt och frågat om vi ville följa me till drevan :D . Så jag och anki tog moppen till tvillingarna villken dom oxå gjorde , så åkte vi bil ditt...Efter badet allasförsta dop utan ankis(tror jag) så bjöd carro (catharinas, tipis och nettans mamma på glass :D sen åkte alla hem te sig och jag åt och smsade me älskling (Han fick låna alex mob :') ) och bestämt att dom båda skulle me på hästtävling me

puss och kram :) <33




Kommentarer
Postat av: madilen

*sv:* aw, vilken tur. då har vi båda två tur med våra pojkvänner alltså? ;D haha :)

2009-06-29 @ 22:20:27
URL: http://www,eenjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0