haha listor xD

 Frågor om dig och din partner


1. Du är tillsammans med?
 - Världens bästa pojke Christoffer :)
2. Och varför det? - För att jag är kär i honom och för att jag älskar honom
3. Har han fått något smeknamn av dig? - Neej bara älskling :D
4. Hur länge har ni vart tillsammans? -  Haha sedan 31/5-2009
5. Hur träffades ni? - Haha genom pea (:
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Nej,
7. Hur gammal är han? - 16 år
8. Älskar du honom? -  Ja massor <3
9. Har du slagit honom? - Nej :O
10. Har du roligt med honom? -Ja såklart
11. Har ni sex? - Det kommer :)
12. Skulle du kunna bo med honom? - hehe aah (a)
13. Beskriv honom med tre ord? - Sötaste, finaste , underbaraste
14. Vet du nånting om honom? - Ja såklart
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - Haha
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Jag hoppas på att det håller länge :)
17. Får han dig att skratta? -  jaa :)
18. Säg två ord hur du känner för honom? -  förälskad och kär
19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Jaaaa
21. Vad har han för ögonfärg? - Blåa :)
22. Vad är det finaste du fått av honom? - Att han säger fina saker :)
23. Har ni samma humor? - typ aah
24. Planerar ni framtiden ihop? - Njaa inte direkt , vi hoppas att det håller :).
25. Skulle han bli en bra pappa? -  Ja det tror jag :D
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - Gick runt där han bor , pratade lite :)
27. Vad gör han när han inte är med dig? - går i skolan och är me kompisar
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? -  Neej
29. Har ni bråkat nångång? - nope
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nej
31. Skulle du kunna vara otrogen? - NEVER
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? -  vi blev nydligen tsm , men för 3 dagar sen träffa jag honom :)
33. Har ni samma åsikter om saker? - Jag tror det :)
35. Går ni ut ofta? -  Ut?
36. Har ni samma musiksmak? -  Ja till viss del :)
37. Är han romantisk? - Ja, skoja inte!
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Han finns alltid för mig
39. Har han någon fobi? - Det vet jag faktiskt inte än.
40. Gillar han sport? -  Jaa baskett och c-walk sen förut spela han fotboll :)
41. Är han en djurvän? - Ja han har 6 hundar :D
42. Kan han sjunga? - Jag vet inte haha
43. Spelar han nått instrument? - Nej, inte vad jag vet, haha!
44. Kan han laga mat? -  Jag tror det är hans dolda talang, haha!
45.Tycker han om att resa? - Ja.. vem gör inte de?
46. Vad är det sötaste han sa sist? - Att jag är världens sötaste och gulliagaste flickvän :)
47. En sak du vill göra med honom: Haha det fnns mkt :)




Om förhållanden
Är du singel? - Nej :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja , nu gör jag det :)
Kärlek eller sex? - Kärlek såklart
Har du varit kär i någon? -  Jag är kär, störtkär :)
Finns det någon för dig just nu? - Ja, min älskling <3

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? -  Amanda
När fyller du år? -  30 januari
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Öron
Vad har du på dig just nu? - Linne , jeans och underkläder :)
Vilken årstid är bäst? -  Sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Mina ögon iaf färgen :)
Vad är du bra på? - Prata 24/7 xD
Vem älskar du mest på denna jorden? - Jag älskar min pojkvän Christoffer , mina vänner och min familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  Tillsammans (:

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Thess
Vem vet allt om dig? - Vet inte riktigt , men Thess vet mkt iaf
Vem är roligast av dina vänner? -  Tipis skratt
Vem är snyggast av dina vänner? -Haha vet inte
Vem är mest partyprisse? -  Tror angelika (:
Vem är den du helst har filmkväll med? - Skulle nog säga Christoffer
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Ahaha veet inte
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Thess I guess :)

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - syskon , föräldrar och några kusiner :)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja det har jag
Vem är farligast i din familj? - Min bror hahaha
Vem ser roligast ut i din familj? - Jag vet inte :D
Vem är coolast? -  Amelie (:
Har ni något husdjur? -  nej :(
Vem har du mest gemensamt med? - Kanske blir dt Melinda :O
Vem står för underhållningen? - Amelie :)
Vem sover du oftast med? -  Om ngn är det Amelie :)
Roligaste kvällen med familjemedlem? - allt är bra när jag är med amelie <3

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Skolan och snackat massa me älskling
Har du varit glad idag? - Nja, trött men min baby gör mig glad
Har du varit ledsen idag? - Ja både av glädje och annat
Har du gjort något bra idag? - Ja, prov i naturkunskap A
Vad ska du göra nu? - chatta me min baby ett tag till :)
Har du gjort något dåligt idag? - Nej,
Vad har du ätit idag? - Bakadpotatis, morötter , sås kokt potatis . två klubbor och en halv knäckebröd macka xD
Har du duschat idag? - Ja i morse
Är du trött nu? -Aa
Vad händer imorgon? - Skolan och smsa/chatta me christoffer :´)

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Nicole
Vem ringde dig senast? -  Pappa
Vem sms:a till dig senast? - Nicole
Vem sms:a du till senast? - Nicole


Övrigt
Är du hungrig just nu? - nej inte alls
Vad är klockan nu? - 21:40
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se , playhead.se , youtube.com

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 6 dagar sedan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  typ 19:50 
Musik

Lyssnar du på musik just nu? - Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? - En ti deje mi amor anime- Westlife
Vad gillar du för musik? - Jesse Mccartney , JB m.m.

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nej :( :(
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - hehe nej men hoppas på söndag :)
Har du ett förhållande? - Ja med christoffer <3
När går gränsen vid otrohet? - Puss någonstans förutom kinden
Är du romantisk? - jaaa
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Aaa
Har du nångång slagit någon? -  Ja
Har du lekt med någons känslor? -  Ja, tyvärr.
Förhållande? -  Det pågår just nu snart en vecka <3
Hur länge var ditt kortaste? - Veet inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ja när jag var liten
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag tror det, christoffer säger det iaf :)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? -
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Christoffer :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  ingen anning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -  Hahah, nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, det tror jag inte
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Kärleksfulla , omtänksamma och söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0