Frågestunden fortsätter :)

Hej alla läsare :D  . Frågestund fortsätter så det är bara fråga det ni vill :)
Svarar på allt , nästan :D ..  Igår åkte jag till min underbara sötnos :) vi kollade på typ tiger bröder eller vad den hette
men vi somnade istället super mysigt (a) . När jag åkte hem gick cribbah till sina kusiner , för hans busshäfte var
slut och hans pappa var hos hans kusiner :) . Iaf ska träffa tjejerna ikväll och imorgon ska jag förmodligen
sova hos älskling , så kmr inte blogga förens på söndag , tror inte jag orkar imorgon , ska sola som fan då :D ..
Jag skulle egentligen vara me Anette och Angelika igår men missuppfattade att jag skulle höra av mig , så det blev inte
så tyvärr.. fick faktiskt lite dåligt samvete :( . Men men nu ska jag fortsätta jobbar och som sagt FRÅÅÅÅÅGA VAD NI VILL



du är mitt liv du är mitt hopp älskar dig meest <333



Kommentarer
Postat av: linus

okej nu frågar jag lita bara:P

1. vem e du???

2.vad heter din kille???

3.hur gammal e du???

4.vart bor du???

5.hehe......okej dom här frågorna var usla va?:P

2009-06-26 @ 08:58:07
Postat av: Olle

När släpps Blackberry Storm till Sverige?

2009-06-26 @ 10:14:38
URL: http://olikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0