:)

I söndags var ja me min älskade pojkvän :)
vi kollade först på en film never back down tror jag den hette , bättre än jag trodde var den iaf :D
Efter vi hade kollat klart på filmen gick vi ut. Cribbah visade sin skolan (som han går ut nu på fredag, efter sommaren börjar han 1:a ring) . Sedan satte vi oss på en bänk och myste lite (a) . Efter typ några timmar, iallafall en imme gick vi därifrån och gick till en annan vänk innan vi gick in till honom. Vi gjorde inte så mkt men till slut blev klockan ganska mkt så vi tog bussen till tumba station där han väntade på mitt tåg me mig TACK älsk :)
När jag gick på tåget vilken ja aboslut inte ville så smsade ja honom (: . Jag lyssnade på musik oxå :D . Det var fett läskigt när jag satt på tåget glodde en mamn på mig skit mkt :S jag blev skit rädd. Jag ringde iaf till hanna men dt bröta efter ett tag :/ . Jag bytte tåg i älvsjö och när jag gick av i handen ringde jag upp hanna. När jag gått på bussen hem var det ännu värre än på tåget. Ett par i 60 års åldern satt och RÅÅÅ glodde på mig när njag snacka i telefon. DOm baah håll käften och allt , skit störda :S . Till slut gick jag av bussen , hanna kunde inte snacka mer . Jag åt lite middag och chattade me typ hanna och cribbah nnan jag gick om la mig


Måndag:Jag mötte thess i skolan typ lite innan 10. Vi mötte alla bf elever och lärare i hemvisten. Vi skulle spela brännboll men jag och thess var typ inte me xD . Efter brännbollen så gick iv och åt ÄCKLIGASTE luchen :S dt roliga var att vi typ för första gången tog exakt samma man på tallriken xD (jag och thess asså)
Men vi gick till sofforna på järntorget och filmade istället :D . Efter det gick vi och såg mamma mia sen åkte jag me thess på tåget för jag skulle möta upp älskling och angelika vi plattan. För jag cribbah , angelika , tipi och nettan skulle kolla lite i stan :) . När jag mötte upp min pojkvän gick vi runt lite för att vänta på att angelika skulle komma , sen så kom ja på att nk låg i närheten. Så jag och cribbah gck och hälsa på min syrra som jobbar på nk (: . Angelika hade redan gått i föreväg till hötoget , så när vi sagt hejdå till melinda gick vi dit för att möta tjejerna (: . Vi kollade i lite affärer, sen gick angelika och nettan till globen. Dom skulle möta upp angelikas mamma så att angelika kunde äta ngt. Så jag och cribbah satt och vämnta på att angelika skulle äta. Tipi och nettan gick vidare sålänge, men sen ringde dom och sa att dom skulle åka hem. När angelika ätit så tog vio tunnelbannan och bussen hem. Vi köpte lite jordjobbar först :) . Vi sa först att vi skulle hem till angelika, men sen sa angelika att jag och cribbah skulle hem till mig stället. Vi såg film och efter det så åt vi middag. Men sen så hade angelika bestämt me tipi att dom skulle sova hemma hos henne. Så jag och älskling låg och myste i min säng skit länge (a) Så klockan blev rätt mkt så han sov hos mig haha (: . 

Tisdag: Vi gick upp runt 9 tiden , åt lite frukost. Jag sminkade mig och berätta för thess att cribbah sov över (: . Sen när vi var klara så gick vi till bussen för jag skulle köpa en bussremsa till älskling oxå (: . Vi åkte till handen och möte thess :D . Sen gick vi till hemvisten fick betyg och såg ngn filmsnutt :D . EFter det gick vi till aulan och lyssade på uppträdandeskit duktiga :D spec hip hopparna :D Haha efter det följde jag och thess me cribbah till tåget.Jag sa hejdå medans thess tåg massa superfinasötaunderbara bilder :D tack gumman (: .
När han gått på tåget smsade jag honom och skickade en av bilderna :)
Jahg och thess tog bussen till klockarleden. Sen gick vi till brandbergen och ja köpte äpplen och bjöd även thess :D
sen tog och bussen till tvillingarna och thess gick hem för att hämta en sak hos mamma (hon skulle sedan hem te din pappa) . Jag var me tvillingarna och angelika. Sen åkte jag och tipi hem te min pappa och åt middag tsm , kolla på tv och lyssna på musik. Vid 10 åkte hon hem te sig och ja hem till mig. Jag snacka oxå me hanna i telen haha :)
Skriver mer imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Cribbah@

ja det va mysigt me dig söto :)) känns ensamt utan dig nu :'(<333

2009-06-10 @ 13:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0