babyy och bästavän :)

igår var ja me min baby efter jobbbet :D vi kollade på en film som jag inte kan namnet på xD jag somnade (a) plus att jag lutade mig mot Cribbah så hade ont i nacken när jag vaknade :P Filmen slutade lyckligt även om jag missade mitten :) Plus att komedier brukar sluta lyckligt så jag blev inte speciellt förvånad :P. Efter vi kollat klart på filmen gick vi till bussen för att åka till stationen :) . Där satt vi på en bänk i typ 20 min innan vi var tvungna å säga hejdå :( usch det är inte kul :/ . Jag smsade bästavän när jag och Cribbah var på väg till stationen , jag skulle vara me henne och Tobbe ett tag :)

Här är min uppdatering av vad som hänt under veckan :)
Måndag- Va me angelika först sen bästa vän :)
Tisdag- Träffade älsklingen först sen bästa vän och hennes bror
onsdag-Träffade älsklingen först sen bästa vän och hennes bror haha
torsdag- Kanke bada me angelika ?
fredag-
Förmodligen Tipi , Nettan och Angelika
lördag- Oklart :) men antagligen samma som fredag :)
söndag
- Vara me min underbara poojkvän



LITE BILDER :)


jag och nettan :D <333


Jag och BÄSTAVÄN <333


Tipi baby <33


Min älskling :D <333


                                                         
Saknaden är ENORM  :'/ </3



Saknar GAMMLA TIDEN :'/



MIN KÄRLEK <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0