Tjoola hopp :)

Hejhej :) Jag gick upp klockan 6 i morse , var verkligen sjukt trött.
Tog en kalldusch innan jag åt frukost xD
Igår var jag me min älskade pojkvän till typ halv 9 :) vi satt mest på en bänk
eftersom att han e hos sin bror och det är väldigt stökigt där xD ..
Han fick iaf sina presenter och han har lovat att fixa men det blir när han kmr
hem igen :) han blev iaf oerhört glad för det han fick :D
Som sagt det var mysigt att vara me honom men det är dt alltid (:
Tideen går så fort längtar redan tills 31 juli :P
Nu ska jag fortsätta jobba iaf . Hörs sen pussen <3
saknar dig mest just nu bebis :'( <3 
 Hjärtat du betyder mkt för mig och jag din MOSTER älskar dig :) <33
vi ses på onsdag eller tordag next week (:

Jag älskar och saknar dig bästevän <3 föralltid du och jag :)


Kommentarer
Postat av: Cribbah

haha det va det finaste paketet (A):)<3<3<3<3

2009-07-03 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0