Tack bästastevän :) <3

Nu är min superduper snygga deisgn nästan klar :) Vad tycker ni? Det är min underbara bästa kompis
Thess som gjort den :) Tack mitt hjärtegull :') Jag älskar dig <3 . Iaf idag åt jag och pappsen sill, potatis och gräddfil till middag sen blev det ugnspannkaka :) MUMS :) aja hoppas ni gillar min blogg (: ska skriva mer och mer eller försöka skriva mer :)  I helgen därimot bär det av ut på havet med Tipi, Angelika och Anette och sen tipi och anettes pappa och morbror FETT MYSIGT. Kmr hem typ tisdag eller ngt och åker på lördag . Iaf kommer sakna min älskling, Amelie och bästavän mest av allt. Aa iaf nu ska jag sluta bloggar imorgon efter jobbet typ :) puss och kram :) <3






MOSTERS LILLA HJÄRTEGULL :D
bilderna tagna sommaren 2008
jag saknar och älskar dig min lilla ängel
vi ses på onsdag eller torsdag gullunge<33


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Kan inget om sånt :(

2009-07-02 @ 00:55:44
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0